جهت عضویت در شبکه اجتماعی نمیدونم و دنبال کردنِ Mohammad تمایل دارید ؟!
شبکه اجتماعی نمیدونم یک شبکه اجتماعی ِ قدرتمند ِ مبتنی بر وب است که کاربران آن میتوانند یک ارسال با طول بیشتر از 200 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروهها، کارمندان، همکاران و انجمنها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آراِساِس میتوانند تازه ترینها را پیگیری نمایند. شبکه اجتماعی نمیدونم توسط هر وسیلهی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبالپذیر است!
او از اصفهان می آید و نخستین آموزگارش تاج اصفهانی بوده است. از دوره دانشجویی وارد کار خوانندگی شده و پنجاه و اندی سال است که همچنان می خواند. از ترانه های جدید و قدیم ایرانی گرفته تا ترانه های خاطره برانگیز انگلیسی.
هوشمند عقیلی، با ترانه های «نوبت تست»، «فردا تو می آیی»، «شن داغ»، و... به شهرت رسید. خودش به شوخی می گوید که از سه سالگی وارد عرصه هنر شده، اما هفتاد و شش سالی از عمرش می گذرد. مهاجرت به آمریکا برای او تجربه ای دوگانه به همراه داشت. برای نگاهی به دنیای ترانه از دیروز تا امروز با او به گفت وگو نشستیم.
تکرار و بازخوانی ترانه های قدیمی از سوی خوانندگان جوان تر نسل امروز با پرسش های بسیاری از سوی شنوندگان ترانه و کارشناسان موسیقی همراه بوده است. هوشمند عقیلی علت را در دسترسی جوانان به ابزار تکنیکی و علاقه به ویدئو کلیپ ها می بیند: «اولا این ترانه ها در خاطرها همچنان باقی مانده است. و بعد هم ترانه سرایان قدیمی تر ما همه به ادبیات فارسی تسلط داشتند. شورای شعر و موسیقی داشتیم که آن ها تصویب می کردند آن شعرها و آهنگ ها را تا یک چیز شسته رفته از کار درآید. خوانندگان این ترانه ها کسانی بودند که قبلاً امتحان می دادند و تحت تعلیمات آوازی قرار می گرفتند. یعنی با یک زمینه بهتری شروع می کردند. امروزه اولاً هر کسی در خانه اش یک دستگاهی دارد و کافی ست یک انگشت بگذارد و خود آن دستگاه کارهایش را انجام می دهد برایش. ضمناً کسانی هستند که چون نمی خواهند پول به شاعر بدهند خودشان شعر را می گویند. به همین دلیل شعرها دیگر آنقدرتاثیرگذار نیستند. آن ریتمی که دارند، آن تصویر و کلیپی که می خواهند بگیرند، آن ماشین بنز روباز برایشان مهم است.»
ضعف در شعر و ادبیات
عقیلی که خود از خوانندگان قدیمی است با چنین پیشنهادی مواجه شده است: به خود من چند سال پیش یکی از د
او از اصفهان می آید و نخستین آموزگارش تاج اصفهانی بوده است. از دوره دانشجویی وارد کار خوانندگی شده و پنجاه و اندی سال است که همچنان می خواند. از ترانه های جدید و قدیم ایرانی گرفته تا ترانه های خاطره برانگیز انگلیسی.
1392/03/14 - 01:14هوشمند عقیلی، با ترانه های «نوبت تست»، «فردا تو می آیی»، «شن داغ»، و... به شهرت رسید. خودش به شوخی می گوید که از سه سالگی وارد عرصه هنر شده، اما هفتاد و شش سالی از عمرش می گذرد. مهاجرت به آمریکا برای او تجربه ای دوگانه به همراه داشت. برای نگاهی به دنیای ترانه از دیروز تا امروز با او به گفت وگو نشستیم.
تکرار و بازخوانی ترانه های قدیمی از سوی خوانندگان جوان تر نسل امروز با پرسش های بسیاری از سوی شنوندگان ترانه و کارشناسان موسیقی همراه بوده است. هوشمند عقیلی علت را در دسترسی جوانان به ابزار تکنیکی و علاقه به ویدئو کلیپ ها می بیند: «اولا این ترانه ها در خاطرها همچنان باقی مانده است. و بعد هم ترانه سرایان قدیمی تر ما همه به ادبیات فارسی تسلط داشتند. شورای شعر و موسیقی داشتیم که آن ها تصویب می کردند آن شعرها و آهنگ ها را تا یک چیز شسته رفته از کار درآید. خوانندگان این ترانه ها کسانی بودند که قبلاً امتحان می دادند و تحت تعلیمات آوازی قرار می گرفتند. یعنی با یک زمینه بهتری شروع می کردند. امروزه اولاً هر کسی در خانه اش یک دستگاهی دارد و کافی ست یک انگشت بگذارد و خود آن دستگاه کارهایش را انجام می دهد برایش. ضمناً کسانی هستند که چون نمی خواهند پول به شاعر بدهند خودشان شعر را می گویند. به همین دلیل شعرها دیگر آنقدرتاثیرگذار نیستند. آن ریتمی که دارند، آن تصویر و کلیپی که می خواهند بگیرند، آن ماشین بنز روباز برایشان مهم است.»
ضعف در شعر و ادبیات
عقیلی که خود از خوانندگان قدیمی است با چنین پیشنهادی مواجه شده است: به خود من چند سال پیش یکی از د